Zatvorili sme!

Milí zákazníci, eshop Vypredaj24 je zatvorený.
Ďakujeme za priazeň a prajeme vám len to najlepšie!

Kliknite sem ak hľadáte informácie o vrátení tovaru, reklamáciách a pod.

Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky na 02/50 111 905 (v prac. dňoch medzi 7.00 – 18.00 h) alebo emailom na info@vypredaj24.sk.

Prečo Vypredaj24 končí?

Vypredaj24 končí kvôli strategickým zmenám v materskej spoločnosti Consortio Fashion Group. V rámci novej stratégie sa manažment firmy rozhodol ďalej nerozvíjať niektoré zo svojich značiek, vrátane eshopu Vypredaj24.

Čo mám robiť, ak potrebujem reklamovať tovar?

Ak je produkt chybný alebo poškodený, kontaktujte nás. Spoločne nájdeme riešenie vášho problému.

Čo sa stane so zárukou?

Garantujeme vám 2-ročnú záručnú lehotu. Ak je tovar chybný alebo poškodený, kontaktujte ihneď náš zákaznícky servis (info@vypredaj24.sk). K výrobku priložte návratku.

Bude fungovať vrátenie peňazí?

Zatvorenie eshopu Vypredaj24 nijako neovplyvní proces vrátenia peňazí. Hneď ako dostaneme váš vrátený tovar, vrátime vám vaše peniaze – najneskôr do 14 dní. Ak ste si tovar objednali s platbou v hotovosti pri prevzatí tovaru, peniaze vám vrátime bankovým prevodom. Ak ste pri nákupe platili platobnou kartou alebo cez Pay Pal, peniaze vám budú vrátené na platobnú kartu/Pay Pal účet, ktorý ste použili pri nákupe. Ak ste sa rozhodli vrátiť všetok objednaný tovar, vrátime vám tiež poplatok za poštovné a balné.

Budem môcť vrátiť alebo reklamovať tovar?

Zatvorenie eshopu Vypredaj24 nijako neovplyvní možnosť vrátiť či reklamovať tovar. Tovar vráťte v pôvodnom stave a obale na adresu:

Consortio Fashion Group spol. s r.o.
Pošta Bratislava 39
Bojnická 14
830 09 Bratislava

Vrátiť musíte všetky časti výrobku, aj keď sú poškodené. K výrobku, prosím, priložte návratku a uveďte dôvod vrátenia. Na návratke je predtlačená adresná etiketa na vrátenie tovaru, ktorú môžete nalepiť na vrátenú zásielku.

Ak tovar vrátite v zlom stave, máme právo znížiť vrátenú sumu o čiastku úmernú poškodeniu daného výrobku. Ak je produkt chybný alebo ste dostali nesprávny tovar, preplatíme vám aj náklady spojené s vrátením zásielky k nám.

Vždy si starostlivo uschovajte doklad o kúpe, návratku (popr. kópiu návratky) až do ukončenia procesu vrátenia, reklamácie či záručnej lehoty, pretože na nich sa nachádza číslo tovaru, ktoré potrebujete pri uplatňovaní si svojich spotrebiteľských práv. Ak ste si objednali niekoľko vecí a vrátili len niektoré, nevrátime vám poplatok za poštovné a balné, pretože poštovné je rovnaké bez ohľadu na počet objednaných produktov.

Mám právo na odstúpenie od zmluvy?

Máte právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prijatia potvrdenia objednávky. Ak si chcete uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, informujte náš zákaznícky servis (info@vypredaj24.sk). Tovar vráťte do 14 dní odo dňa, keď ste nám oznámili, že chcete odstúpiť od zmluvy. Zrušiť môžete nákup jednej alebo viacerých položiek z vašej objednávky. Ak ste si svoj nákup u nás rozmysleli a nechcete prevziať zásielku, kontaktujte náš zákaznícky servis (info@vypredaj24.sk).

Čo sa stane, ak neprevezmem zásielku?

Ak odmietnete prevziať zásielku alebo si ju neprídete vyzdvihnúť, informujte, prosím, náš zákaznícky servis (info@vypredaj24.sk). V opačnom prípade si CFG vyhradzuje právo požadovať uhradenie všetkých nákladov spojených s objednávkou, najmä potom náklady na spätné zaslanie tovaru.

Ako vás môžem kontaktovať?

Telefonicky na 02/50 111 905 (v prac. dňoch medzi 7.00 – 18.00 h) alebo emailom na info@vypredaj24.sk. Tieto kontakty budú funkčné aj po zavretí eshopu Vypredaj24.

Kde nakupovať po zatvorení eshopu Vypredaj24?

Pozrite si naše sesterské obchody cellbes.sk a bubbleroom.eu a vyberte si pre seba niečo pekné z množstva trendových modelov za skvelé ceny!